demikirstenn.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Eindelijk heb ik mijn reislog weer terug!

Laughing
Helaas zijn al mijn eerdere reislogs verwijderd i.v.m. een update op de website.

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze mooie reis in Thailand. Vanaf eind September zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Demi

Reacties

Reacties

Papa

Goed initiatief schat. Veel foto's maken.

judith

Goed aangekomen???? Heerlijk genieten en geen hond eten he? ;)

judithhesselbach@hotmail.com

IEUW....lekker verhaal van dat marktje....idd heel apart dat daar GEEN foto s gemaakt mogen worden... Want een land he Demi?! Geniet nog maar even en voor straks een hele goede reis terug! Liefs Juuth

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!