demikirstenn.reismee.nl

Kort blogje

Hallo mensen van het goede leven,

Deze blog schrijf ik vanuit Koh Yao Yai Village. We zitten nu op een resort, beetje in the middle of nowhere. 40 minuten afstand van de bewoonde wereld. Ook leuk. Onze bungalow is erg luxe! Douchen in de buitenlucht, buiten slapen met een klamboe.... kan allemaal! Heerlijk. Ohja, net hebben we ook gehoord dat de koning van Thailand is overleden. Zelf krijgen we hier niet echt heel veel van mee nu, maar ik gok dat het hele land in rep en roer zal zijn. Op dit resort zullen we nog 3 nachten bliiven en dan via Phuket weer richting huis. Maandag vliegen we weer terug. Gaat snel he?

De reis naar eilanden toe, verliep trouwens niet heel soepel. Lang wachten en steeds met kneiter grote boten varen. Opzich maakt dat niet heel veel uit. Maar als je 3 uur naast roggelende chinezen moet zitten duurt dat toch wel erg lang. En ik ben al zo gek op chinezen:)... Ja van de week ook in het hotel, zat er eentje zo 10 keer in het zwembad te roggelen. Weg zwemlust! Maar goed, ander onderwep... Eindelijk een vakantie met super blauw water en hele witte stranden. Mooie visjes in het water . En gewoon alles relax. Daarom is mjjn blog ook zo kort. Enjoy life now.

We hebben deze reis veel filmpjes en foto's gemaakt en die zal ik allemaal uploaden als we weer terug zijn.

Tot gauw!(Als we nog terug kunnen komen, i.v.m. het overlijden van de koning)

Je vader

Heerlijk dat jullie zo genieten en veel van Thailand ervaren. Je hebt duidelijk de Vries reis DNA in je bloed maar we zijn ook blij als jullie weer terug zijn. Geniet de laatste dagen nog volop. Xxx

Henny

Hoihoi
Hele goede reis terug.
Groetjes Henny

Judith Marie-Anne

zal wel behoorlijk afkicken worden! Geniet nog maar ff extra! en voor straks goede reis !